Povrće sadrži razne hranjive materije koje pozitivno utječu na cjelokupno fizičko i mentalno zdravlje.

Iako ih smatramo povrćem, paradajz zapravo pripada skupini voća, a jedan paradajz srednje veličine sadrži samo 22 kcal. Osim toga, čak 95% ploda paradajza je voda, dok preostalih 5% uglavnom čine ugljikohidrati i prehrambena vlakna.

Odličan su izvor vitamina iz skupine B koji pozitivno utječu na zdravlje kože i funkciju živčanog sistema. Paradajz je veliki izvor vitamina K koji je važan za zdravlje kosti. Krastavci su puni vode, što je odlično za hidrataciju. Krastavac sadrži čak 96% vode. Odličan je za osobe s povišenim krvnim tlakom jer ima visoki udio kalija, magnezija i prehrambenih vlakana.

Za ljetni ručak tu su tikvice koje su također bogate vitaminima i mineralima. U 100 grama kuhanih tikvica nalazimo malo više od 7 kalorija. Vitamin A, kojeg ima najviše u tikvicama, pridonosi zdravom vidu i jača imunitet. Odlična je zamjena za tjesteninu, a često se upravo tako i priprema – na trakice.

Mnogima omiljen, crveni radič odlična je i zdrava namirnica. Kad ga kupujete, pazite da bude svjež, kompaktan i jarke boje. Čuvajte ga na hladnom i vlažnome mjestu. Prije konzumacije je važno baciti vanjske listove. Možete ga jesti u salati ili rižotu.

Kukuruz je ljetna namirnica kojoj se najviše veselimo. Osim što je kuhani kukuruz ukusan zalogaj tijekom ljetnih dana, pridonosi zdravlju srca i krvnih žila. Bogat je vlaknima koja “uništavaju” povišene razine holesterola. Obiluje i folnom kiselinom koja pomaže kod prirodne regulacije razine homocisteina u organizmu te tako štiti srčanožilni sistem.