Industrija parfema u 2025. godini nikada nije bila življa, a potraga za “onim jednim” mirisom postala je svojevrsni ritual.
Parfem odavno nije samo ugodan trag – on je identitet, raspoloženje i nevidljivi potpis koji se pamti duže od riječi. Najprodavaniji mirisi ove godine donose spoj bezvremenskih ikona, modernih senzacija i nišnih brendova koji su osvojili globalno tržište.
Apsolutni vladar tržišta
Kao apsolutni vladar liste istakao se Baccarat Rouge 540 kuće Maison Francis Kurkdjian – fenomen koji i dalje dominira zahvaljujući jedinstvenoj slatko-mineralnoj kompoziciji. Uz njega, izdvaja se i YSL Libre, miris koji simbolizira modernu, samouvjerenu ženu, dok Chanel No. 5 ostaje sinonim elegancije i kulture.

Među najprodavanijima svoje mjesto nalazi i Prada Paradoxe, prepoznatljiv po održivom pristupu i mogućnosti ponovnog punjenja bočice.
Lancôme La Vie Est Belle, kao i proteklih godina, ostaje miljenik onih koji vole gurmanske, slatke note, dok Dior J’adore nastavlja tradiciju raskošne ženstvenosti.
Na listi su i mirisi koji su stekli kultni status zbog viralne popularnosti – poput Good Girl Carolinne Herrere i uvijek aktuelnog Coco Mademoiselle brenda Chanel. Nišna scena sve je jača, što potvrđuje i visoka pozicija brenda Parfums de Marly sa senzualnom Delinom.

Desetku zatvara Valentino Donna Born in Roma, idealan izbor za žene koje kombinuju romantiku i odvažnost.
Trendovi
Ovi mirisi pokazuju jasne trendove parfemske industrije 2025. godine – održivost, personalizaciju, digitalni utjecaj i snažne identitetske priče brendova koje potrošači prepoznaju i nagrađuju. Trendovi govore i da će tržište nastaviti evoluirati, spajajući tradiciju s inovacijama koje donose novi ritam luksuza.



