Volkswagen priprema posljednju generaciju Passata s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Automobil će se proizvoditi u Slovačkoj i biće velik kao Škoda Superb.

Čak ni Passat ne traje vječno

SUV-ovi su izgurali limuzine s tržišta. Postoje mnoge naznake da ovo nije slučaj samo kod modela aktualne generacije, već uopšteno. Volkswagen još uvijek vidi ekonomski smisao u proizvodnji karavana i ima plan za budućnost. Ovaj plan izgleda ovako:

Auto je još uvijek prekriven malom kamuflažom, ali ono što možete vidjeti potvrđuje ranije najave.

Volkswagen Passat će biti još veći

Budući da ostaje samo u karavanskoj verziji, to znači da ima kupaca koji traže veliki automobil u najpraktičnijoj verziji. U ovom slučaju praktičnost znači puno prostora u kabini i gepeku. Volkswagen to želi maksimalno povećati povećanjem međuosovinskog razmaka i produženjem karoserije.

To je opravdano i s ekonomskog gledišta, jer će se novi Passat praviti u fabrici u Bratislavi, na istim proizvodnim trakama s kojih će sići i nova Škoda Superb.

To je još jedan dio slagalice

Kako bi optimizovao proizvodni proces (tj. smanjio troškove), Volkswagen će ove modele izraditi što je više moguće strukturno. Naravno, razlikovaće se dizajnerski i po detaljima opreme. Dizajneri obje marke pobrinuće se da niko ne pomiješa jedan automobil s drugim kad ga prvi put vidi. U posljednje vrijeme sve više proizvođača dokazuje da je to moguće.

Kažu da je to posljednji Passat s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem

Vrlo je moguće da će to biti posljednji Passat ikada. Oproštajnu limuzinu zamijeniće električni Aero B model, moguće je da će i karavan s vremenom krenuti istim pravcem. Za sada je poznato da će karavan biti dostupan s cijelom paletom motora, odnosno i benzinskim i dizelskim, ali će se pojaviti i kao blagi i plug-in hibrid.

Kako će izgledati i što će imati unutra – saznaćemo tokom premijere koja je planirana sredinom iduće godine, piše portal Automobili.ba.