U novoosnovanoj francusko-američkoj kompaniji Legende Automobiles pripremaju restomod projekat na osnovici Renaulta 5 Turbo po receptu po kojem se u Singeru bave Porscheima 911 iz Serije 964.

Renault je za ulazak u elitno društvo na svjetskoj rally sceni osamdesetih godina pripremio model 5 Turbo, a njihova radikalna „specijalka“ s centralno smještenim motorom i zadnjim pogonom nije imala mnogo zajedničkih elemenata s modelom Renault 5 Alpine koji je poslužio kao osnovica projekta.

Nakon prvog Renaulta 5 Turbo u francuskoj automobilskoj kompaniji uskoro su ponudili i verziju Turbo 2 koja je bila nešto teža, jeftinija i manje radikalnija verzija u odnosu na izvornik, ali je iza leđa vozača i suvozača i dalje “grmio“ 1,4-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji je u cestovnoj verziji razvijao 160 KS, što je bilo dovoljno za 200 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od sedam sekundi.

Nakon 35 godna u novoosnovanoj francusko-američkoj kompaniji Legende Automobiles sa dvije fotografije najavili su oživljavanje legendarne “Petice“ koju je pokretao centralno smješten motor, a projekat restauracije s modifikacijama koje su prilagođene sadašnjem vremenu krije se iza naziva 5 Turbo 3.

Suosnivač kompanije Alan Derosier izjavio je da je prvobitno razmišljao o restomod projektima na osnovici Porschea 911, ali je zbog nekoliko etabliranih kompanija koje se već uveliko bave “elferima“ donesena odluka da Legende Automobiles za osnovicu priče koristi Renault 5 Turbo kojem se Derosier divio u djetinjstvu.

Još uvijek se ne zna kakav će motor pokretati LED svjetlima ukrašenu karoseriju s naglašeno proširenim blatobranima, ali se zna da će koncept smještaja motora i pogona ostati vjeran originalu. Jedno je sigurno, kupaca za oživljeni Renault 5 Turbo zasigurno neće nedostajati.