Sa popuštanjem ograničenja povezanih sa koronavirusom, sve više ljudi rezerviše putovanja i hotele putem Interneta. To je vrlo dobro za poslovanje Googlea u oblasti oglašavanja. Međutim, zaposleni u toj kompaniji i dalje rade od kuće i ne putuju toliko na poslovna putovanja – što je takođe dobro za poslovanje Googlea, piše B92.

Konglomerat Alphabet Inc, koji inače posjeduje Google je tokom prvog kvartala uštedio 268 miliona dolara na putovanjima, promocijama, zabavi, u odnosu na isto period prethodne godine – što je prije svega rezultat koronavirusa, pokazao je izvještaj kompanije.

Na godišnjem nivou, to bi bilo više od milijardu dolara.

Zapravo, Alphabet je u svom godišnjem izvještaju ranije ove godine rekao da su troškovi oglašavanja i promocije opali za 1,4 milijarde dolara u 2020. godini, jer je kompanija smanjila potrošnju, pauzirala ili reprogramirala kampanje, a neke događaje promijenila u samo digitalne formate zbog pandemije. Troškovi putovanja i zabave pali su za 371 milion dolara.

Ušteda je nadoknadila mnoge troškove koji su nastali zapošljavanjem još hiljada radnika.

Google je poznat po pogodnostima kao što su masažni stolovi, restorani, korporativni odmori – pogodnosti koje su uticale na veći dio radne kulture Silicijumske doline.

Većina Googleovih radnika radi na daljinu i bez tih pogodnosti je od marta 2020. godine. Međutim, kompanija planira da se vrati u kancelariju kasnije ove godine.